Gazeta Wyborcza 29.03.2013
- W dniu masowych wyjazdów na święta na dworcu autobusowym nie działa punkt informacji dla pasażerów - zaalarmował nas pan Artur. RDA odpowiada: proszę złożyć oficjalną skargę.
Na Regionalnym Dworcu Autobusowym nasz czytelnik zastał nieczynny punkt informacji pasażerskiej. - Gdy pytałem pań w kasach, dlaczego akurat w dniu, kiedy pasażerów na dworcu jest więcej, punkt nie działa, dość opryskliwie odpowiedziały mi, że one nic nie wiedzą - relacjonuje pan Artur.
Marcin Wnuk, dyrektor administracyjny RDA odpowiada: - Gdy nie ma kolejek, a trzeba zająć się czymś ważnym na zapleczu, informatorzy czasowo opuszczają punkt. Wówczas informacji udzielają kasjerzy, którzy także mają dostęp do bazy i są przeszkoleni do udzielania tego typu pomocy.
Informacja o tym, że kasjerki rozłożyły ręce, gdy nasz czytelnik poprosił o pomoc, zdziwiła dyrektora. - Pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Kasjerki mają kompetencje do udzielania informacji i robią to. Nie może być tak, że rozkładają ręce - zapewnia.
Naszemu czytelnikowi poleca natomiast napisanie do zarządu dworca oficjalnej skargi. - Wówczas będziemy mogli działać, na przykład doszkolić pracowników - mówi. - To prostsze rozwiązanie niż kontakt za pośrednictwem mediów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz